15 Σεπτεμβρίου 2010

Το στήθος με βοήθησε στη δουλειά μου
















Είναι μια από τις πιο sexy ηθοποιούς και σε συνέντευξη που παραχώρησε, δήλωσε ότι στα επαγγελματικά της τη βοήθησε πολύ το στήθος της.

Ο λόγος για την Κολομβιανή Σοφία Βεργκάρα, η οποία, πλέον, νιώθει περήφανη για το στήθος της.«Όταν ήμουν 13 ετών, ήθελα να κάνω χειρουργική επέμβαση και έλεγα στη μητέρα μου "σε παρακαλώ, πρέπει να αφαιρέσω το στήθος μου". Εκείνη μου απαντούσε πάντα πως, όταν γίνω 18, όλα θα τα βλέπω διαφορετικά. Τότε, όμως, δεν καταλάβαινα τι εννοούσε. Δεν μπορούσα να φανταστώ κάποια λογική εξήγηση, που θα με έκανε να αλλάξω γνώμη. Ήμουν νούμερο 34 DD και δεν μπορούσα να βρω ρούχα να βάλω. Ό,τι και να φορούσα, έμοιαζα με στρίπερ. (...) Σήμερα αισθάνομαι τυχερή που τα έχω και ειλικρινά μ' έχουν βοηθήσει πάρα πολύ στην καριέρα μου».
http://kampia.blogspot.com/2

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ Η TV