15 Σεπτεμβρίου 2010

Καπνός

Σας κόβουν το τσιγάρο. Γιατί; Γιατί φυσικά ανησυχούν για την υγεία του διπλανού σας. Καλά μέχρι εδώ. Διπλασιάζουν την τιμή στο πετρέλαιο θέρμανσης και εγώ αναρωτιέμαι, δεν ανησυχούν μήπως ο διπλανός σας ψοφήσει από το κρύο; Μία φίλη, μου είπε πως αυτός είναι ο απότερος σκοπός.


Όσοι περισσότεροι "ψοφήσουν" κυρίως της 3ης ηλικίας τόσο λιγότερες συντάξεις θα δίνουν. Μην ξαφνιαστείς Βαγγέλη μου είπε, αν βγάλουν και εμβόλιο κατά του κρύου για να οικονομίσουν πάλι οι φαρμακευτικές. Μία άλλη φίλη, μου είπε να πάμε Αυστραλία που έχει καλοκαίρι, καλή ιδέα ακούγεται μα μην νομίζεις και το καλοκαίρι κοστίζει εκεί που έχει φτάσει η ΔΕΗ! Στην Αυστραλία δε γνωρίζουμε τι συμβαίνει με την ΔΕΗ αλλά στην Ελλάδα με τις ΔΕΗσεις γνωρίζουμε μια χαρά! Αυτοί από ότι έχω καταλάβει, θέλουν να μας ξεκάνουν και ούτε γάτα, ούτε ζημιά! Οπότε προτείνω το εξής: Τον Χειμώνα στα μεγάλα κρύα, να πηγαίνουμε από το πρωί σε δημόσιες υπηρεσίες και να την αράζουμε εκεί, που θα έχουν σίγουρα ζέστη! Αραλίκι αυτοί, αραλίκι και μεις.. Και θα μου πεις έως τις 15:οο που σχολάνε θα την βγάζουμε καθαρή; Όχι βέβαια, διότι 10 λεπτά πριν κλείσουνε, θα πας να κρυφτείς τουαλέτα! Καλύτερα να κατουράς στα ζεστά στο ΙΚΑ, παρά σπίτι σου να γίνεται σταλαγμίτης.. Μπρρρρ!!!!! Αλλά δεν είναι μόνο αυτό! Κάτσε να σου πω τις απορίες μου φίλε αναγνώστη! Ανοίγεις την τηλεόραση και με αυτά που βλέπεις να γίνονται στον κόσμο, σου έρχεται να γίνεις καπνός.. Σου έρχεται ο λογαριασμός ΔΕΗ και σου έρχεται να γίνεις καπνός.. Όλα γύρω σου απεργούν και σου έρχεται να γίνεις καπνός.. Σου κόβουν συνέχεια χρήματα από τον μισθό και σου έρχεται να γίνεις καπνός.. Δηλαδή τώρα με τα νέα μέτρα κατά του καπνίσματος, κάθε φορά που θα γίνεσαι καπνός, θα τρως και πρόστιμο; Ας απαντήσει κάποιος ρε παιδιά, διότι μου έρχεται να γίνω καπνός, φάω δε φάω πρόστιμο!

http://ftou.pblogs.gr/

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ Η TV